26.10. - 01.11.2020 - Zdjęcia z ziemi
- Zagęszczanie podbudowy z kruszywa w rejonie projektowanego obiektu WD-1.
- Mechaniczne profilowanie gruntu w rejonie projektowanego obiektu WD-1.
- Mechaniczne profilowanie gruntu w rejonie projektowanego obiektu WD-1.
- Roboty ziemne w km 3+400.
- Roboty ziemne w km 3+400.
- Roboty ziemne w km 3+400.
- Wykonywanie geomateraca na wzmocnieniach podłoża kolumnami typu CMC i DR między obiektem MS-5 a przepustem PZM-2.
- Wykonywanie warstwy wiążącej w rejonie projektowanego obiektu WD-6.
- Wykonywanie warstwy wiążącej w rejonie projektowanego obiektu WD-6.
- Wykonywanie warstwy wiążącej w rejonie projektowanego obiektu WD-6.
- Wykonywanie warstwy wiążącej w rejonie projektowanego obiektu WD-6.
- Wykonywanie warstwy wiążącej w rejonie projektowanego obiektu WD-6.
- Wykonywanie warstwy wiążącej w rejonie projektowanego obiektu WD-6.
- Wykonanie zasypki przepustu mostowego PZM-5 (TG w km 7+719,92).
- Zbrojenie poprzecznicy oraz ustroju nośnego - projektowany obiekt WD-9.
- Zbrojenie poprzecznicy oraz ustroju nośnego - projektowany obiekt WD-9.
- Roboty ziemne przy przepuście drogowym - droga dojazdowa DD27 w km 1+540-1+550.
- Mechaniczne profilowanie podbudowy zasadniczej w km 9+975 - 10+080 (jezdnia lewa).
- Mechaniczne profilowanie podbudowy zasadniczej w km 9+975 - 10+080 (jezdnia lewa).
- Mechaniczne profilowanie podbudowy zasadniczej w km 9+975 - 10+080 (jezdnia lewa).