/Postęp Robót 25.11.- 01.12.19r.

Roboty przygotowawcze

  • Usunięcie drzew i krzewów
  • Wycinka i karczowanie powierzchni zadrzewionych
  • Wyburzenie obiektów budowlanych
  • Rozbiórka reklam

Branża drogowa

  • Wyznaczenie trasy i punktów wysokościowych wraz z obiektami - całość
  • Rozebranie ogrodzeń - całość
  • Zdjęcie warstwy humusu - TG
  • Wykonanie wykopów - TG
  • Wykonanie nasypów (Wykonanie nasypów mechanicznie z gruntu kat. I-VI uzyskanego z wykopu z uszlachetnieniem) - TG
  • Stabilizacja gruntów podłoża nasypów spoiwami hydraulicznymi - TG
  • Wymiana gruntów słabonośnych - TG
  • Wzmocnienie podłoża gruntowego w technologii kolumn kamiennych wymiany dynamicznej (DR) - TG
  • Wykonanie nasypów (Wykonanie nasypów mechanicznie z gruntu kat. I-VI uzyskanego z wykopu) - TG
  • Warstwa mrozoochronna z gruntu stabilizowanego spoiwami hydraulicznymi C 1,5/2,0 gr. 33cm - TG
  • Zdjęcie warstwy humusu - DG 107088L
  • Wykonanie nasypów (Wykonanie nasypów mechanicznie z gruntu kat. I-VI uzyskanego z wykopu) - DG 107088L
  • Wykonanie nasypów mechanicznie z gruntu kat. I-VI uzyskanego z wykopu z uszlachetnieniem - DG 107088L
  • Stabilizacja gruntów podłoża nasypów spoiwami hydraulicznymi - DG 107088L
  • Zdjęcie warstwy humusu - Drogi dojazdowe
  • Wykonanie nasypów (Wykonanie nasypów mechanicznie z gruntu kat. I-VI uzyskanego z wykopu) - Drogi dojazdowe
  • Stabilizacja gruntów podłoża nasypów spoiwami hydraulicznymi gr. 20cm - Drogi dojazdowe
  • Wymiana gruntów słabonośnych - Drogi dojazdowe
  • Ulepszone podłoże z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym lub wapnem C 0,4/0,5 gr. 25cm - Drogi dojazdowe
  • Warstwa mrozoochronna z gruntu stabilizowanego spoiwami hydraulicznymi C 1,5/2,0 gr. 15cm - Drogi dojazdowe
  • Warstwa mrozoochronna z gruntu stabilizowanego spoiwami hydraulicznymi C 1,5/2,0 gr. 33cm - Drogi dojazdowe
  • Warstwa mrozoochronna z gruntu stabilizowanego spoiwami hydraulicznymi C 1,5/2,0 gr. 31cm - Drogi dojazdowe
  • Zdjęcie warstwy humusu - MOP Zemborzyce

Branża mostowa

  • Wytyczenie obiektu - w zakresie osi - WD-1, KD-1a, WD-2, WD-3, WD-4, MS-5, MD-5a, WD-6, WS-7, WD-7a, MS-8
    MD-8a, WD-9, WD-10, WD-11, PZM- 1 (S19), PZM-1 (DD25), PZM-2 (S19), PZM-2 (DD25), P-3 (DD-4a), P-3 (DD-26b),
    PZM-4, PZM-5, P-6 (S19), P-6 (DD27), PZM-7, PZM-8, P-9 (S19), P-9 (Łącznica L02L), P-9 (Łącznica L04L)
  • Wykonanie wykopów - WD-1, KD-1a, WD-2, WD-3, WD-6, WS-7, WD-7a, P-6 (S19), P-6 (DD27),PZM-7, PZM-8, P-9 (S19), P-9 (Łącznica L02L), P-9 (Łącznica L04L)
  • Beton niekonstrukcyjny - KD-1a, WD-2, WD-3, WD-6, WS-7, WD-7a
  • Wzmocnienie podłoża kolumnami DSM fi800 - WD-2, WD-6, WS-7, WD-7a
  • Beton fundamentów B35 (C30/37) - WD-2, WD-3, WD-6, 
  • Beton ławy fundamentowej - P-6 (S19), P-6 (DD27), PZM-7, PZM-8, P-9 (S19), P-9 (Łącznica L02L), P-9 (Łącznica L04L)
  • Zbrojenie ławy - WD-2, WD-3, WD-6
  • Przewód prefabrykowany - PZM-7, PZM-8, P-9 (S19), P-9 (Łącznica L02L), P-9 (Łącznica L04L)
  • Beton wlotów/wylotów B35 (C30/37) - PZM-8, P-9 (S19), P-9 (Łącznica L02L), P-9 (Łącznica L04L)
  • Beton płyty zespalającej  B35 (C30/37) - P-9 (S19), P-9 (Łącznica L04L)
  • Zbrojenie AIIIN - wlot/wylot - PZM-8, P-9 (S19), P-9 (Łącznica L02L), P-9 (Łącznica L04L)
  • Zbrojenie AIIIN - płyta zespalająca - P-9 (S19)

Branża elektroenergetyczna

  • Kolizja LN3: DD23/ km 0+370 - 0+600
  • Kolizja LN8
  • Kolizja LN10
  • Kolizja LN13 
  • Kolizja LN14
  • Kolizja LN17
  • Kolizja LN18
  • Kolizja LN25
  • Kolizja LN32
  • Kolizja LN35
  • Kolizja LS10

Branża teletechniczna

  • Kolizja nr 2: km 0+330 - 0+830 
  • Kolizja nr 4: km 2+160
  • Kolizja nr 5: km 2+460 - 4+070
  • Kolizja nr 6: km 4+280
  • Kolizja nr 7: km 4+700
  • Kolizja nr 8: km 4+700
  • Kolizja nr 9: km 5+000 - 5+100
  • Kolizja nr 10: km 5+200
  • Kolizja nr 12: km 5+950
  • Kolizja nr 14: PKP Telekom km 7+170
  • Kolizja nr 15: km 7+820 - 8+220 Orange + POLKOMTEL
  • Kolizja nr 17: km 9+800

Branża sanitarna 

  • Kolizja 1W
  • Kolizja 2W
  • Kolizja 4W
  • Kolizja 6W
  • Kolizja 7W
  • Kolizja 8W
  • Kolizja 9W
  • Kolizja 1G
  • Kolizja 3G
  • Kolizja 4G
  • Kolizja 13G

Roboty dodatkowe

  • Kolizja 14G: km 11+108 (TG S19)
  • Wymiana gruntów słabonośnych - TG
  • Stabilizacja gruntów podłoża nasypów spoiwami hydraulicznymi gr. 20cm - TG

 

Ostatnia aktualizacja:
Liczba odsłon: