/Postęp Robót 09.12.- 15.12.19r.
Roboty przygotowawcze
- Wycinka i karczowanie pojedynczych drzew (Usunięcie drzew i krzewów)
- Wycinka i karczowanie powierzchni zadrzewionych
- Wyburzenie obiektów budowlanych
- Rozbiórka reklam
Branża drogowa
- Wyznaczenie trasy i punktów wysokościowych wraz z obiektami - całość
- Rozebranie ogrodzeń - całość
- Zdjęcie warstwy humusu - TG
- Wykonanie wykopów - TG
- Wykonanie nasypów (Wykonanie nasypów mechanicznie z gruntu kat. I-VI uzyskanego z wykopu z uszlachetnieniem) - TG
- Wykonanie nasypów (Wykonanie nasypów mechanicznie z gruntu kat. I-VI uzyskanego z wykopu) - TG
- Stabilizacja gruntów podłoża nasypów spoiwami hydraulicznymi - TG
- Wymiana gruntów słabonośnych - TG
- Wzmocnienie podłoża gruntowego w technologii kolumn kamiennych wymiany dynamicznej (DR) – TG
- Warstwa mrozoochronna z gruntu stabilizowanego spoiwami hydraulicznymi C 1,5/2,0 gr. 33cm - TG
- Zdjęcie warstwy humusu - DG 107088L
- Wykonanie nasypów mechanicznie z gruntu kat. I -VI uzyskanego z wykopu - Bilans robót ziemnych - DG 107088L
- Wykonanie nasypów mechanicznie z gruntu kat. I-VI uzyskanego z wykopu z uszlachetnieniem - DG 107088L
- Stabilizacja gruntów podłoża nasypów spoiwami hydraulicznymi - DG 107088L
- Zdjęcie warstwy humusu - Drogi dojazdowe
- Wykonanie nasypów (Wykonanie nasypów mechanicznie z gruntu kat. I-VI uzyskanego z wykopu) - Drogi dojazdowe
- Wykonanie nasypów mechanicznie z gruntu kat. I -VI uzyskanego z wykopu - Bilans robót ziemnych – Drogi dojazdowe
- Stabilizacja gruntów podłoża nasypów spoiwami hydraulicznymi gr. 20cm - Drogi dojazdowe
- Wymiana gruntów słabonośnych - Drogi dojazdowe
- Ulepszone podłoże z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym lub wapnem C 0,4/0,5 gr. 25cm - Drogi dojazdowe
- Warstwa mrozoochronna z gruntu stabilizowanego spoiwami hydraulicznymi C 1,5/2,0 gr. 15cm - Drogi dojazdowe
- Warstwa mrozoochronna z gruntu stabilizowanego spoiwami hydraulicznymi C 1,5/2,0 gr. 33cm - Drogi dojazdowe
- Warstwa mrozoochronna z gruntu stabilizowanego spoiwami hydraulicznymi C 1,5/2,0 gr. 31cm - Drogi dojazdowe
- Korytowanie, profilowanie i zagęszczanie podłoża - Drogi dojazdowe
- Zdjęcie warstwy humusu - MOP Zemborzyce
- Zdjęcie warstwy humusu - MOP Radawiec
Branża mostowa
- Wytyczenie obiektu - w zakresie osi - WD-1, KD-1a, WD-2, WD-3, WD-4, MS-5, MD-5a, WD-6, WS-7, WD-7a, MS-8, MD-8a, WD-9, WD-10, WD-11, PZM- 1 (S19), PZM-1 (DD25), PZM-2 (S19), PZM-2 (DD25), P-3 (DD-4a), P-3 (DD-26b), PZM-4, PZM-5, P-6 (S19), P-6 (DD27), PZM-7, PZM-8, P-9 (S19), P-9 (Łącznica L02L), P-9 (Łącznica L04P)
- Wykonanie wykopów - WD-1, KD-1a, WD-2, WD-3, WD-6, WS-7, WD-7a, P-6 (S19), P-6 (DD27),PZM-7, PZM-8, P-9 (S19), P-9 (Łącznica L02L), P-9 (Łącznica L04P)
- Beton niekonstrukcyjny – WD-1, KD-1a, WD-2, WD-3, WD-6, WS-7, WD-7a
- Wzmocnienie podłoża kolumnami DSM fi800 - WD-1, WD-2, WD-6, WS-7, WD-7a
- Beton fundamentów B35 (C30/37) - KD-1a, WD-2, WD-3, WD-6, WD-7a
- Beton ławy fundamentowej - P-6 (S19), P-6 (DD27), PZM-7, PZM-8, P-9 (S19), P-9 (Łącznica L02L), P-9 (Łącznica L04P)
- Zbrojenie ławy - KD-1a, WD-2, WD-3, WD-6, WD-7a
- Zbrojenie filarów - WD-6
- Wymiana gruntu pod fundament na stabilizację cementem z wykopem - WD-3
- Przewód prefabrykowany - PZM-7, PZM-8, P-9 (S19), P-9 (Łącznica L02L), P-9 (Łącznica L04P)
- Beton wlotów/wylotów B35 (C30/37) - P-6 (S19), PZM-8, P-9 (S19), P-9 (Łącznica L02L), P-9 (Łącznica L04P)
- Beton płyty zespalającej B35 (C30/37) - P-6 (S19), P-6 (DD27), PZM-7, PZM-8, P-9 (S19), P-9 (Łącznica L04P)
- Zbrojenie AIIIN - wlot/wylot - P-6 (S19), PZM-8, P-9 (S19), P-9 (Łącznica L02L), P-9 (Łącznica L04P)
- Zbrojenie AIIIN - płyta zespalająca - P-6 (S19), P-6 (DD27), PZM-7, PZM-8, P-9 (S19), P-9 (Łącznica L02L), P-9 (Łącznica L04P)
- Zbrojenie AIIIN – przyczółki, skrzydła – WD-2, WD-6,
- Izolacja cienka wykonywana na zimno (powierzchnie poziome i pionowe) - WD-2, WD-6
Branża elektroenergetyczna
- Kolizja LN3: DD23/ km 0+370 - 0+600
- Kolizja LN8
- Kolizja LN10
- Kolizja LN11
- Kolizja LN12
- Kolizja LN13
- Kolizja LN14
- Kolizja LN17
- Kolizja LN18
- Kolizja LN25
- Kolizja LN26
- Kolizja LN32
- Kolizja LN35
- Kolizja LS1
- Kolizja LS2
- Kolizja LS4
- Kolizja LS10
Branża teletechniczna
- Kolizja nr 2: km 0+330 - 0+830
- Kolizja nr 4: km 2+160
- Kolizja nr 5
- Kolizja nr 6: km 4+280
- Kolizja nr 7: km 4+700
- Kolizja nr 8: km 4+700
- Kolizja nr 9: km 5+000 - 5+100
- Kolizja nr 10: km 5+200
- Kolizja nr 12: km 5+950
- Kolizja nr 14: PKP Telekom km 7+170
- Kolizja nr 15: km 7+820 - 8+220 Orange + POLKOMTEL
- Kolizja nr 17: km 9+800
- Kolizja nr 18: km 10+020
Branża sanitarna
- Kolizja 1W
- Kolizja 2W
- Kolizja 4W
- Kolizja 5W
- Kolizja 6W
- Kolizja 7W
- Kolizja 8W
- Kolizja 9W
- Kolizja 10W
- Demontaże i likwidacje istniejących zbiorników i przyłączy kanalizacyjnych
- Kolizja 1G
- Kolizja 2G
- Kolizja 3G
- Kolizja 4G
- Kolizja 9G
- Kolizja 13G
- Kolizja 14G
Roboty dodatkowe
- Wymiana gruntów słabonośnych i organicznych – TG
- Mechaniczne usunięcie warstw ziemi urodzajnej ( humusu – średniej grubości 30cm) – DG 107088L
- Wykonanie wykopów fundamentowych w gruntach nieskalistych – WD-3
- Wykonanie wykopu – P-6 (S19)
- Wykonanie wykopu – PZM-7
- Mechaniczne usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu – średniej grubości 30cm) – MOP Radawiec
- Beton niekonstrukcyjny B15 (C12/15) - WD-3
Ostatnia aktualizacja:
Liczba odsłon: