-
12.08. - 18.08.2019 - Zdjęcia z ziemi
- Widok z projektowanej Drogi Dojazdowej DD22 na istniającą DK19 (projektowaną S19) w miejscu styku z istniejącą S19.
- Widok w kierunku Kraśnika z istniającej DK19 (projektowanej S19) w miejscu styku z istniejącą S19.
- Widok z istniejącej DK19 na projetkowany MOP Radawiec.
- Widok z istniejącej DK19 na projetkowany MOP Radawiec.
- Widok z projektowanego MOP-u Radawiec na istniejącą DK19 w kierunku Lublina.
- Widok z projektowanego MOP-u Radawiec na istniejącą DK19 w kierunku Kraśnika.
- Widok z projektowanego obiektu WD-2 na istniejącą DK19 w kierunku Lublina.
- Widok z istniejącej DK19 na miejsce rozjadu śladów projektowanej S19 i istniejącej DK19 (Kierunek Lublin). Kilomentraż około 3+700
- Widok z istniejącej DK19 na miejsce rozjadu śladów projektowanej S19 i istniejącej DK19 (Kierunek Kraśnik - nowy ślad). Kilomentraż około 3+700
- Widok z istniejącej DK19 na miejsce rozjadu śladów projektowanej S19 i istniejącej DK19 (Kierunek Kraśnik - nowy ślad). Kilomentraż około 3+700
- Widok na istniejącą DK19 w okolicach WD-3 i Węzła Strzeszkowice.
- Widok na projektowany Węzeł Strzeszkowice z istniejącej DK19.
- Widok na projektowany Węzeł Strzeszkowice z istniejącej DK19.
- Widok na projektowane WD-4 i MD-5a.
- Widok na projektowany WS-7 oraz Linię Kolejową nr 68 Lublin - Przeworsk.
- Widok na projektowaną S19 w kilometrażu około 7+000 w okolicach WS-7.
- Widok na rzekę Nędznicę - okolice obiektu MS-8.
- Widok z Drogi Powiatowej nr 2265L na projektowany WD-9.
- Widok z projektowanego WD-10 na projetkowaną S19 w kierunku Kraśnika.
- Widok na projektowaną S19 z projektowanego Węzła Niedrzwica Duża w kierunku Lublina.